01 January 2009

U g0t me.. Here's what I'll say..

Rules and regulationz (as if I'd cared!):
  1. Answer all
  2. Answer honestly (This is not 'Moment Of Truth', ryte?..)

BTW, thankx 4 tagging me, dear Era..

1 . Siapakah org terakhir yang anda call ?
jap... Checking ma hp.. My ex?(Miss call jer).. Actually, My Mum!! Happy New Year Mum!

2. Siapakah org terakhir yang call anda ?
My Bestta Buddy- haziq!! (nk wish New Year gakx!!)

3. Siapakah lelaki yang paling menyakitkan hati setakat ni ?
I would say.. 'Entah', I easily forgive people.. Anyone who backstabbed me, I guess..

4. Siapa perempuan yang paling menyakitkan hati setakat ni ?
Hhmm.. NEXT QUESTION!! hakx.. no 1.. except, urmm... xpela..

5. Makanan terakhir yang anda makan ?
Vegetable soup (Steamboat style)-Super delicious with some Sarawak Black pepper.. Tp, not entirely vegetarian-ish coz da fishballz n other stuff dh abis!!

6. Minuman terakhir yang anda minum ?
Apple juice, peel fresh.. (Apesal tanye bende2 nie?)

7. Filem terakhir yang anda tonton ?
'Santosh Subramaniam'-a comedy family flick! (Tamil), and YesMAN!- a hilarios-ly comedic flick!!

8. Siri TV terakhir yang anda tonton ?
Friends (starworld , astro 711)

9. Lagu yang paling bingit & menserabutkan ?
hhmm.. dunno la.. LAgu yg bingit n merapu2 arr..

10. Bila kali terakhir anda mengambil gambar ?
Yesterday, during the New Year Eve's dinner..

11. Anda pilih teddy bear atau jam tangan utk dihadiahkan kpd si dia ?
Teddy Bear, of Course.. Unless If the bucks comes out..

12. Anda pilih warna biru atau kelabu ?
biru.. a.k.a. Blue!

13. Siapakah orang terakhir yang anda bengang ?
Frustrated?.. Bro? no la.. Myself! coz haven't finished h/work!LoL!

14. Adakah rakan sebaya yang anda tak pernah jumpa tapi anda rasa dia best ?
hhmmm.. not sure..

15. Lagu terakhir yang anda download ?
I hate this part right here - Pussycat Dolls (PCD)

16. Lagu terakhir yang anda dengar ?
Right Here, Right Now (HSM3)...

17. Berapa jumlah koleksi perfume ORIGINAL yang anda miliki ? Jika ada , senaraikan :
sorry, but I'm extremely lazy to go and see or recall any...
My fav is.. Joop! (purple fusion)- Hey, I did ans HONESTLY!!

18. Berapa jumlah koleksi perfume TAK ORIGINAL yg anda miliki ? Jika ada , senaraikan :
Sorry, lazy too.. and, not wanting to show off, dear..

19. Majalah terakhir yang anda baca ?
Some Christianity Mag.. (Just glanced), Galaxie!! (Love it..)

20. Orang terakhir yang meminta bantuan anda ?
Bobby n Khalid (psl h/work!!)- dunno which one first

21. Bila kali terakhir anda bermain ski atau bowling ?
Few months back.., bowling.. Malaysia doesn't snows and ice skating is only at the Sunway Pyramid!!!

22. Bila kali terakhir anda berjumpa dengan si dia ?
hakx.. That's a catch! A couple of years ago (ex)... I'm single until SPM is over, guys..

23. Siapakah orang terakhir yang anda pukul ?
My bro.. kowt.. If not, my dearest cousinZ!! hakx..

24. Kek terakhiryang anda makan ?
Dark Chocolate Cake, my grandma's burfday.. 20/12

25 . Majlis terakhir yang anda pergi ?
New Year Party!! kat Rumah jer.. But Fun!!.. x jadi gie hotel coz family fren g India.. haha..

Okay, I'm done with the questionz!! At last!
hakx... I'm tagging my FOLLOWERZ to ans this questionz!! hahahaha... Now, U'll know how these stuff feelz..

Adios..

2 comments:

LaiLa SaMosa said...

hi...here is laila samossaaaaaaaa
baru buat blog ke?
bagus2
u also can view my blog at:
http://laisamasa.blogspot.com
enjoy it...

crapstale said...

divv , u kene tagged .
hehe XD
check my blog (:

Clickety-Click.

Answer Questions